קופסת בריחה שרלוק הולמס

קופסת בריחה שרלוק הולמס

או כמו שאני הולכת לקרוא לה מעתה והלאה – קופסת בריחה שרלוק הולמס וקנקן התה המלכותי! 👌
תבינו שלא יכולתי להתאפק כי העלילה היא שמארמון בקינהם נגנב קנקן התה המלכותי ואם לא יוחזר הקנקן חייה של המלכה יהיו בסכנה.
סוף סוף מישהו עשה קופסת בריחה שמכילה את השילוש המקודש: שרלוק הולמס, המלכה ותה. יש שיגידו שבשלב הזה אני יכולה לסיים את הביקורת כי אתם כבר מבינים לבד כמה הקונספט הזה מרגש.

אבל אני אמשיך ואספר לכם שחברת questory יצרו קופסה שלישית. אתם וודאי זוכרים שכתבתי כבר על קופסת עוף החול ועל תעלומת הראש בתיבה (ואם לא, אז הביקורות במרחק קליק 😉) .
והפעם הקונספט הוא משהו שמאוד מדבר אליי!
שרלוק הולמס הוא אהבה כבר תקופה ואי שם בתחילת ימי הבלוג הזה אפילו ריכזתי פוסט עם כל החדרים בתחום שעשיתי (כל חדרי שרלוק הולמס שעשיתי). במקרה הזה אין קשר להרפתקאות של קונן דויל אלא זה סיפור מקורי אבל עדיין – איזה כיף!

ועכשיו בואו נדבר על התכלס, כי מעבר לחיבה שלי לדמות הבלש, יש בקופסה הזאת עוד כמה הברקות ששווה לדבר עליהן.

קופסת בריחה שרלוק הולמס וקנקן התה המלכותי

על הקופסא

את הקופסה קיבלתי לסקירה ובשונה מקופסאות אחרות שבדרך כלל מחכות לזמן פנוי, פה פינינו את הזמן כמה שיותר מהר כי…שרלוק (כאן אני אפסיק את ההתלהבות מהנושא ואתחיל להתמקד בדברים אחרים 😀)

גם הקופסה הזאת מכילה כמו כל הקופסאות של החברה אלמנטים של מציאות רבודה.
זאת אומרת שאתם מתקינים אפליקציה ואז מכוונים אותה לאזורים שונים בקופסה ורואים באפליקציה שכבת מציאות נוספת, מעל זאת שאתם רואים בעיניים.
בתור אחת שעשתה גם את הקופסאות הקודמות, בנוכחית מרגישים התקדמות משמעותית בטכנולוגיה של החברה בהקשר הזה. גם בקודמות המציאות הרבודה הייתה חלק אינטגרלי מהמשחק אבל בנוכחי היא הפכה להיות חכמה יותר. והחידות שמערבות אותה הפכו להיות מפתיעות, כך שכל פעם יש שימושים שונים לטכנולוגיה.
ובמקביל גם ההוראות שמלוות את המשחק הפכו להיות הרבה יותר מסודרות ואתם מקבלים יחד עם הקופסה חוברת מסודרת שמסבירה להם איך בדיוק מתפעלים את הקופסה.

עליות:
הקופסה עצמה: 259 ש”ח
משלוח:
בכפר סבא, רעננה, הוד השרון – ללא עלות
כל הארץ – 25 ש”ח

ועוד נקודה חשובה – האפליקציה עובדת רק במכשירי אנדרואיד.

שרלוק הולמס קופסת בריחה

אווירה וחוויה

בהחלט אחת הקופסאות הכי מוצלחות מבחינת האווירה שעשיתי בבית. אלמנט המציאות הרבודה מוסיף לכל המשחק נופך של משחק מחשב ובגלל השימושים המעניינים שעושים בטכנולוגיה זה לא רק להצביע ולראות משהו אחר. הפעם יש אפקטים ושימוש יותר מעמיק בטכנולוגיה.
מאוד התלהבתי הפעם מכל השילוב וזה גרם לי לרוץ לאינטרנט הקרוב ולנסות למצוא עוד חברות (בחו”ל) שעושות משהו דומה כדי להזמין עוד.

חוץ מזה שגם כל האלמנטים המוחשיים מעוצבים מאוד בתימה של הסיפור. עד כדי כך שגלויה אחת מצאה את מקומה באופן קבוע באוסף השרלוק הולמס הביתי שלי.

רמת קושי וחידות

מצד אחד לא היה משהו סופר קשה בחידות ומצד שני אני והבן זוג פתרנו שעה ואז עשינו הפסקה. וכשחזרנו לעשות את הקופסה, לקח לנו עוד בערך חצי שעה בשביל לפתור הכל. אז הייתי אומרת שהחידות אי שם בין רמת קושי בינונית לקצת יותר. כך שאם אתם עושים את הקופסה בקבוצה יותר גדולה מזוג יהיה לכם סבבה.
ואם תרצו לעשות בזוג קחו בחשבון שיש קצת חשיבה 😀

אגב לדעתי לרבעיה של חברים שרוצים לבלות קצת ביחד זה יכול להיות מושלם כי החוויה המשותפת יחד עם המציאות הרבודה וכמה בדיחות פנימיות – יעבדו מעולה.

סיכום קופסת בריחה שרלוק הולמס וקנקן התה המלכותי!

אם אתם חובבי הבלש אז בהחלט כדאי ואם לא – אז בהחלט כדאי 😀
ורגע ברצינות, לקופסה יש 3 נק’ חזקות – הנושא, השימוש במציאות רבודה והשילוב עם החידות. כל הסיבות הללו הן סיבות טובות כל אחת בנפרד וביחד זאת בהחלט קופסה ששווה לשחק.

קופסת בריחה של הבלש שרלוק הולמס

2 תגובות בנושא “קופסת בריחה שרלוק הולמס

השאר תגובה