איך בוחרים חדר בריחה ראשון?

איך בוחרים חדר בריחה ראשון?

זאת אחת השאלות הנפוצות בכל פורום של חדרי בריחה.
ואני אנסה לענות עליה גם מבחינת מה לחפש בחדר בריחה ראשון וגם המלצה על כמה חדרים שעשיתי ואני מאמינה שהם יתאימו לחוויה של זוג או קבוצה שהולכים בפעם הראשונה לחוות חדר בריחה.

מה עושים לפני שמזמינים?

ההתלבטות איך לבחור חדר בריחה היא התלבטות נצחית. כי בהגדרה אף פעם לא תדעו מראש מה מחכה לכם (אחרת מה הכיף בזה?). ומצד שני כשאתם אחראים לבחור את החדר לבן הזוג או לקבוצת חברים חשוב שתצליחו לבחור בילוי שיתאים לכם. גם ברמת הקושי וגם בנושא שיהיה מעניין לרוב חברי הקבוצה.

אז לפני שניגש לתהליך עצמו – אפשר לצמצם את הבחירה ע”י הצמצום של הרשימה רק לחדרים שנמצאים באזור הגאוגרפי שמתאים לכם. אומנם הטיפ הזה פחות מתאים לתושבי תל אביב או ראשון לציון כי שם יש עשרות חדרים אבל ברוב האזורים האחרים זה יצמצם את הבחירה שלכם לאזור ה10 חדרים או פחות.

ועוד טיפ קטן לגביי ההתארגנות – בפעם הראשונה הרבה יותר נוח לעשות חדר בקבוצה גדולה. זה גם יוצר הרבה פחות לחץ על כל אחד מהמשתתפים וגם רוב החדרים קלים משמעותית כשעושים אותם בקבוצה גדולה (פחות לחץ של זמן ויותר מוחות שמנסים לפתור את החידות השונות).

איך בוחרים ?

  1. חדרי אווירה – בפעם הראשונה חשוב לבחור חדר שישאיר רושם ויהיה עם הרבה אווירה. גם אם בהמשך תתמקדו יותר בחדרי חידות, הרי שבפעם הראשונה בשביל להדביק את כולם בחיידק חשוב שהחוויה הכללית תהיה מעולה ולא משנה אם היו יחסית מעט חידות או כמה חידות יחסית קלות. לכן מומלץ לבחור או חדרים חדשים או חדרי שבתיאור שלהם מתוארת תפאורה מדהימה ואווירה נהדרת.
    כך גובר הסיכוי שחווית השירות וגם החוויה הכללית יהיו מוצלחות.
  2. חדרים בלי תקלות – אם אתם משקיעים במחקר מקדים לפני שאתם בוחרים חדר, אז תתרחקו כמו מאש מחדרים שכבר נאמר עליהם שהיו להם תקלות (או בעיות עם מפעילים).
    כי כשחקן מנוסה עושה חדר ויש תקלה, הוא מתעצבן אבל בסופו של דבר יש לו המון חדרים אחרים להשוות אליהם. לעומת זאת אם מישהו שעושה בפעם הראשונה חדר בריחה, יחווה תקלה זה עשויי לקלקל לו את כל הרושם מחדרים.
  3. תבחרו את נושא החדר – בפעם הראשונה כשעושים חדר כדאי שנושא החדר יהיה משהו שמעניין אתכם.
    אם נושא החדר יהיה עולם שאתם אוהבים, זה יוסיף שכבה נוספת של חוויה לבילוי שלכם.
    תודה לאל יש מספיק חדרים בכל נושא, כך שאתם יכולים לבחור אגדות, שרלוק הולמס, מקומות גיאוגרפים, סרטים וכל נושא אחר שמדבר אליכם.
  4. תדברו עם החדר – אומנם בכל החדרים אפשר להזמין היום סלוט באינטרנט אבל בפעם הראשונה שווה לדבר איתם. לשאול לגבי זמני הגעה או התאמה של החדר למוגבלי תנועה או כל שאלה אחרת שמטרידה אתכם. אפשר גם להתייעץ איתם לגביי ההתאמה של החדר לקבוצה שלכם.

והנה הגענו להמלצה על כמה חדרים שמתאימים לדעתי להיות חדרים ראשונים:

בחירת חדר בריחה ראשון

חדרי בריחה מומלצים לפעם ראשונה

ועוד טיפ אחרון: תתכננו אוכל אחרי! חדרי בריחה הם פעילות כייפית אבל היא נמשכת רק שעה, אתם יכולים לשבת ולדבר על החוויות של החדר הרבה יותר מזה, רק צריך לתכנן מסעדה/בר אחרי 🙂

ואם לא מצאתם חדר מתאים, אתם תמיד יכולים להתייעץ איתי כאן.

תגובה אחת בנושא “איך בוחרים חדר בריחה ראשון?

השאר תגובה