חדר בריחה הגולם מפראג – החדר נסגר

חדר בריחה הגולם מפראג – החדר נסגר

— למרבה הצער החדר הזה נסגר. אם אתם מחפשים חדר אחר באזור לקבוצה גדולה נסו את חדר בריחה חברים – The six שנמצא בתל אביב —

הפעם ביקרנו בחדר בריחה הגולם מפראג שנמצא בבני ברק. אחרי תקופה ארוכה שבה היינו בחדרים שהכריזו בגאווה שאין אצלם מנעולים, הגענו לחדר חדש אבל בסגנון של הדורות הקודמים 🙂
וזה היה …מוצלח! תראו, חשוב להבין אני עושה חדרי בריחה בעיקר בשביל החידות והאווירה אצלי נמצאת במקום השני ולכן חדר כמו הגולם מפראג בדיוק פוגע במה שאני מחפשת בחדר – חידות.

פרטים טכניים

החדר נמצא בבני ברק, בגלל הגבלות שעות הפתיחה של החדר הזמן שהכי התאים לנו היה חול המועד של פסח. וזאת נק’ שכדאי להזכיר – החדר פתוח כל השבוע בשעות הערב, סגור ביום שישי ונפתח שוב במוצ”ש. אז אתם צריכים למצוא זמן שיעבוד לכם לא בסלוטים הרגילים.

מספר המשתתפים: אנחנו עשינו בזוג.
מבחינת רמת הקושי החדר מתאים לזוג מנוסה או לקבוצה גדולה יותר של שחקנים.
במתחם יש את הגולם מפראג וגם את סודות המלך שלמה. כל אחד מהחדרים הוא חדר כפול אז אפשר להגיע בהרכבים יחסית גדולים ולשחק במקביל. אבל אם אתם רוצים לעשות חדר חידות בזוג זאת גם אופציה, אני רק ממליצה להתקשר ולוודא את זה. כי אנחנו הזמנו ישירות מהאתר (הוא מאפשר את זה) ואז חצי שעה לפני המשחק המפעיל מאוד הופתע והייתה שם שיחה מקדימה שבסופה הוסכם שאנחנו אכן עושות בזוג.

התאמה של החדר לקהלים שונים:

  • אין זחילות/התכופפויות או כל סוג של מאמץ פיזי
  • נדרשת ידיעת עברית בסיסית
  • מתאים לילדים
  • החדר הראשון בחיי שעידכן שכל חפצי הקודש בחדר הם חפצי חול ולא קדושים

כאן מזמינים

הגולאם מפראג חדר בריחה

תפאורה

כמו שהתחלתי להגיד, זה חדר חידות קלאסי, אין פה הרבה תפאורה. אבל זה לא משהו שאמור להפריע יותר מדיי אם אתם נהנים לפתור חידות.
ובנוסף היה ממש נחמד לבקר בחדר שהתימה שלו לקוחה מההיסטוריה היהודית ושואבת השראות מהאגדה על הגולם שיצרו בפראג. זה משהו שגם הופיע בקצרה בחדר עצמו וזה היה מגניב. שלא תבינו אותי לא נכון, אני מתה על חדרי הארי פוטר, שרלוק הולמס ודומיהם… אבל זה היה שינוי מעניין.

מצד שני גם כל המסביב הרגיש מאוד חסר תפאורה. זאת הפעם הראשונה שעשו לנו את התדרוך בחדר הכניסה כשמסביבנו עומדים עוד יותר מעשרה אנשים ומחכים שיפזרו אותם לחדרים אחרים. וזה החדר הראשון לצערי שכשסיימנו לא הציע לצלם תמונה כי המפעיל, שהוא הבעלים, היה עסוק בלתפעל את החדרים האחרים.

חידות

זאת הסיבה העקרית להגיע לחדר 🙂

החידות משלבות סוגים שונים של חידות וכרגיל נתקענו על החידה הראשונה דקות ארוכות. אני תוהה לפעמים האם כולם נתקעים על החידה הראשונה בחדר או שזה קורה רק אצלינו ?
בכל מקרה, יש הרבה חידות, אנחנו היינו זוג מנוסות ולקח לנו שעה ורבע לסיים את הכל.

ציון סופי לחדר בריחה הגולם מפראג

חדר מאוד חמוד, אני בהחלט ממליצה עליו לשני סוגי קהלים:
– מנוסים שמתגעגעים לחדרי חידות מהדור הישן
– משפחות והרכבים יותר גדולים שרוצים לעשות חדר חמוד במיקום מרכזי ( 7 דק’ נהיגה מרמת החייל, שם אכלנו את הסושי שאחרי)

דירוג: 3 מתוך 5.

2 תגובות בנושא “חדר בריחה הגולם מפראג – החדר נסגר

השאר תגובה