חדר בריחה המירוץ העולמי

חדר בריחה המירוץ העולמי

חדר בריחה המירוץ העולמי היא קופסת בריחה שמגיעה אליכם עד הבית ואפשר לעשות אותה בכל זמן ובכל מקום. אני אודה ואתוודה שאני חובבת המירוץ למיליון כבר איזה עשור או שניים, כך שראיתי את 30+ העונות של The amazing race יותר מפעם אחת. לכן זה סוג של מתבקש שברגע ששמעתי על המירוץ העולמי – ישר חיפשתי הרכב מתאים בשביל להזמין.

למזלי ההרכב נמצא – אני ושתי חברות פנינו להשתתף בעונה המיוחדת ביותר של המירוץ העולמי!

הרשמה והזמנה

קופסת הבריחה מגיעה אלינו מבית Puzzles חדרי בריחה שאחראים על החדרים מחוז 13 וקוואבנגה. כדי להזמין אותה נכנסים לאתר שלהם משלמים 270 ש”ח ומזמינים. כשאני עשיתי את ההזמנה הקופסה הגיעה אליי הביתה.
אני מבינה שעכשיו הם הגדילו את אזור ההפצה אבל הקופסה מגיעה לא לבית אלא לBoxit.

מבחינת כלים מסביב צריך כמה כלי כתיבה ודפים לבנים. בנוסף רצוי שיהיה לכם חיבור אינטרנט על מסך גדול כדי להגביר את אווירת המירוץ אבל זה לא חובה. בסופו של דבר כל מסך טלפון יעשה את אותה העבודה.
מבחינת רמת הקושי הייתי ממליצה על זוג או על קבוצה של ילדים שמלווה אותם מבוגר.

קופסת המירוץ העולמי

קופסת בריחה המירוץ העולמי

המשחק עצמו עשויי ממש יפה והחוויה שלי בתור מובבת של המירוץ הייתה פשוט מדהימה. הם השקיעו בנראות של הכל, כך שזה ירגיש כמו חלק מהתוכנית וגם יש כל מיני אלמנטים שמתייחסים למירוץ למיליון ומחקים אותו. מה שגרם לי לי קצת לקפץ כל פעם שאמרו לי שיש מעקף או משימה מיוחדת.

אם תרצו להכנס לאווירה יש סרטון פרומו קצר:

חידות

פה אנחנו מגיעים לצד החלש של הקופסה. יש הרבה מאוד חידות ובאמת לקח לנו בשלישיה לעשות את הקופסה שעה וקצת. אבל רמת הקושי של החידות היא מאוד קלה. כל חידה שלקחנו לידיים, ידענו כמעט מיד מה עושים איתה ואיך פותרים אותה. חוץ מחידה אחת שקצת הסתבכנו איתה כל שאר החידות, היו פשוט אוטומטיות.

סיכום

חדר מאוד חמוד אם כי לא מאתגר במיוחד. אבל בכנות, כנראה הייתי מזמינה אותו שוב בשביל החוויה של להשתתף במירוץ למיליון.
לכן אני ממליצה להזמין אותו באחד משני המקרים: אתם מתים להשתתף בחוויה של המירוץ למיליון או שיש לכם חבורת ילדים לבדר. לקבוצה של ילדים, יש שם חידות שמאוד מתאימות לראיה המיוחדת שיש הרבה פעמים לילדים והמבוגרים מאוד מתקשים איתה. ובהנתן מבוגר שמנהל את כל המשחק ומריץ את כל קטעי האווירה אני חושבת שזה יכול להיות אירוע מאוד מגניב בשבילם.

יוליה

משחק המירוץ העולמי

2 תגובות בנושא “חדר בריחה המירוץ העולמי

השאר תגובה