חדר בריחה מחוז 13 – החדר נסגר

חדר בריחה מחוז 13 – החדר נסגר

— למרבה הצער החדר נסגר. אם אתם מחפשים חדר בריחה מגניב לקבוצה נסו את בדרך לתהילה בראשון לציון. מדובר בחדר עם סיפור מוזיקלי מגניב שבו אתם להקה צעירה שמחפשת להתגלות.–

בהמשך לביקור בחדר הצעיר של פזלס (קוואבנגה) הוחלט ללכת גם לחדר הבריחה מחוז 13, שהוא המוכר יותר מבין השניים. כפי שתזכרו קוואבנגה לא היה החדר המוצלח ביותר בשבילנו אבל למרבה השמחה ביציאה מהמתחם ראיתי שמי שעושה גם את החדר השני באותו היום מקבל 20% , אז הלכנו על זה ולא התחרטנו.

הפעם בהרכב של 4 אנשים הרהבנו עוז ויצאנו למשימה חשובה במיוחד מטעם המורדים – לחדור למרכז הבקרה של זירת משחקי הרעב. אומנם המשימה נראיתה לנו מסוכנת אבל אנחנו קבוצת העלית של המורדים אז האמנו שיש בנו מספיק תבונה ונחישות להצליח 😉

להזמנת החדר: מחוז 13.

פרטים טכניים

גם הפעם ביקור בבירה הלא רשמית של חדרי הבריחה – ראשון לציון. הייתה חניה באפור וכשהיינו ביום שישי חנינו כמעט מול הכניסה לחדר. חשוב לדעת שבאותו בניין יש גם את חדרי הבריחה של פזלס ושל שרלוקד, אז אם אתם רואים מולכם את השלטים של שרלוקד – אתם בצד הלא נכון של הבניין. ואגב עוד דרך טובה לדעת שאתם בדרך הנכונה זה אם אתם עולים לקומה השנייה של הבניין במעלית האיטית ביותר בהסטוריה.

התאמה לקבוצות גדולות: החדר יכול להכיל בתוכו באמת קבוצות גדולות, בדומה לחדר הבריחה אווטאר, החדר בנוי מחללים שתוכננו מראש לקבוצה גדולה (שיכולה להיות אי שם בין 5 ל8 אנשים). מבחינת החידות אם אתם רוצים להיות מעורבים בחלק משמעותי מהחידות אני ממליצה גם פה על 3-4 מנוסים וזהו. אם לעומת זאת מדובר במתחילים או אנשים שעשו מעט חדרים בחייהם, אז אפשר גם להגיע ב5-6 אנשים כי עד שהקבוצה תתחיל להתמצא ותבין את ההגיון של החדר יקח לה זמן.

תפאורה

מעולה. למרות התקרות המאוד נמוכות של אזור הכניסה, בחדר עצמו אתם לא צפויים לסבול מקלסטרופוביה. מדובר בתפאורה מאוד מושקעת עם אזורים שמעוצבים בצורות שונות, כולן אמינות ודיי מדהימות. משהו בחדר הזה הזכיר לי את חדר הבריחה המאה אבל לדעתי כאן כל הנושאים המשותפים פותחו בצורה יותר טובה ונהניתי מאוד לחקור את הסביבה שלי.

רמת קושי

רמת קושי בינונית. כמו בהרבה חדרים מהסוג הזה מדובר בחללים גדולים שנועדו להכיל קבוצות גדולות ולכן כמות החידות לרוב עולה על הקושי שלהן. במקרה הזה דווקא היו כמה חידות מורכבות ובעיקר שמחתי שהיו חידות שלא ידעתי ממבט ראשון איך הן יפתרו.

חידות

חמודות למדיי. לרוב ההקשרים ברורים אחרי מעט מחשבה וחוץ מכמה מקומות שפשוט לא קלטנו את כוונת המשורר, הבנו מהר מה אנחנו אמורים לעשות ומה עוד חסר לנו. בקבוצה שלנו הפעם היו שני מתחילים אז אני יכולה להעיד שזה לא רק עניין של נסיון, גם הם ידעו מה לעשות ולא חיפשו הכוונות מיוחדות.
אני שמחה גם שההחידות היו בנויות בצורה מעניינת וכולן היו חלק מהסיפור הכללי של החדר.

כמה נקודות חשובות: קודם כל כתוב באתר שהחדר יכול להיות מותאם לאנגלית – אז שימו לב למי שצריך. בנוסף יש בחדר הרבה מאוד תנועה, יש זחילה ויש התכופפויות ועליות אז לכל מי שיש לו מגבלות תנועה תתקשרו לחדר כי יש שם מקומות שלא מתאימים לכל אחד.

סיכום

דירוג: 3.5 מתוך 5.

ויש מצב שהצלחנו להדביק בחיידק החדרים עוד זוג 🙂

אחרי התמונה, כמה מילים על החדר עם הרבה ספויילרים אז הקריאה הלאה היא על אחריותכם. אם עוד לא הייתם בחדר, אני ממליצה בחום ללכת ורק אחר כך לחזור לקרוא את החלק השני..

חדר בריחה מחוז 13 בראשון לציון

חדר בריחה מחוז 13 עם ספויילרים

אני חושבת שמדובר במעין אופנה לאחרונה לתכנן חדרי ענק שבהם חלק מהזמן השחקנים נמצאים בשטח פתוח ואז עוברים למבנה. למרבה המזל עם התקציבים של החדרים החדשים כל העניין של השטח הפתוח הפך להרבה יותר מושקע ומעניין. הפעם השטח הפתוח כלל את רוב החידות והיה מספיק גדול בשביל להריץ אותנו קדימה ואחורה וזה היה ממש כיף. אני חייבת להודות שכל עניין העליה והירידה בסולמות ללא הפסקה נמאס עליי דיי מהר אבל גם זה היה חלק מהסיפור המרכזי.

בחידות הכייפיות צריך להזכיר את כל החידות בחלל השני והמרכזי, שאומנם לא היו מורכבות אבל היו שונות אחת מהשניה ובאמת ניווטנו על פי המפה המצורפת בשביל לא לפספס שום דבר. החידה בחלל השלישי עם הבעלי חיים וקרני הלייזר הייתה נחמדה ושונה. וכמובן שכולנו נורא נהנינו לירות לשניה בצלליות של אויבנו המושבעים.

בחידות הפחות מוצלחות נזכיר את הנושא של הציפורים המדברות שאחת מהן דיברה בלחש ובתוך מערה ממש חמה אז עד שהבנו מה היא לוחשת שם, התחלנו ממש להזיע. ולמען האמת מתיחת החוט הייתה בנאלית וקצת לא ברורה – למה זה גרם לפיצוץ ?

אבל סה”כ כולנו נהנינו אז חדר מומלץ.

זה הכל להיום, לכו לעשות חדרים וספרו לי איך היה.

יוליה

7 תגובות בנושא “חדר בריחה מחוז 13 – החדר נסגר

השאר תגובה