חדר בריחה: הנוכלים

חדר בריחה: הנוכלים

עדכון: החדר נסגר ובמקומו החברה מציעה פעילות של קרקס בריחה

אני חושבת שבעפולה מצאתי את ממשיך דרכו של חטיפה ע”י חייזרים המיתולוגי מבית פורטל y ואת אחד החדרים היותר כייפים שעשיתי בתקופה האחרונה. בואו נתחיל מזה שנסעתי לעפולה בפעם הראשונה בחיים במיוחד בשביל לעשות חדר בריחה ואחרי ההשקעה החדר כל כך הצדיק את עצמו שזה לא מפסיק להפתיע אותי. חדר בריחה הנוכלים הוא חדר מסוג החדרים שהולכים לעשות אחרי כמות של חדרים כשכבר מחפשים את הריגוש שאחרי הריגוש, כי החידות מעניינות, קשות וגורמות לך להזיע 😀

פרטים טכניים: אמרתי כבר עפולה ? הגענו ברבע שעה איחור (כי כבישים, פקקים ותאונות) והמפעיל לא מיצמץ, נכנס לדמות ועשה לנו תדריך כניסה משעשע (ותודה לטל המפעיל!).
ענייני חניה ביום שישי היו קלי קלות, הרבה חניה חינמית מסביב לחדר וגם הניווט אליו היה פשוט, יש שלטים וחצים ואפילו מעלית מתפקדת.

חשוב לציין שאין בחדר זחילה או מעברים בעייתיים כך שמתאים גם למבוגרים או למי שלא מתחשק לו להתכופף או לזחול.

תפאורה: רגילה לחלוטין. תפאורת חדר נאמנה לסיפור העלילה אבל לא מרגשת. יש גימיקים סופר מגניבים שמשולבים בחידות אבל מרגישים שכוונת המשורר פה לא הייתה להדהים אותנו עם הוליווד אלא לגרום לנו להכנס לסיפור. וכמובן חייבים לציין את הפסקול המאוד אותנטי, מצחיק ומטריד לפרקים שנמשך לאורך כל החדר ובאמת מתאים לו כמו כפפה ליד.
עוד נקודה שלא נפספס זה את חוש ההומור של מי שבנה את החדר והוא אחת הסיבות שבאמת כדאי לעשות את החדר הזה אחרי שכבר ראיתם קצת חדרי בריחה כי לכל אורך החדר יש המון עקיצות שמצחיקות ממילא אבל במיוחד אם יש לכם עבר של חדרי בריחה ואתם יודעים שמה שהחדר צוחק עליו זה המון דברים שחדרי בריחה אחרים מתייחסים אליו בשיא הרצינות.

חדר בריחה עם שחקן: הנוכלים הוא אחד מחדרי הבריחה הבודדים בארץ שיש בו גם שחקן שמשתתף.
מבחינתי השחקן היה חביב (לא מפחיד!) ותרם לאווירה של החדר. השותפים שלי חשבו שהיו פעמים שהוא הסגיר יותר מדיי מידע אבל זה משהו שאפשר להעיר לו או אם זה לא מפריע לכם אז פשוט להתעלם.

רמת קושי: הנוכלים הוא אחד החדרים הללו שאומרים שיש להם רמות קושי ובאמת מקיימים. היינו בהרכב של ארבעה אנשים מאוד מנוסים ואוהבי חידות, יצאנו על קצה גבול הזמן ועבדנו קשה לכל אורך החדר. באתר הם גם אומרים שיש גרסה שמותאמת לילדים כשהסיפור שם מעט שונה אז אני חושבת שזה חדר חובה ואתם תבחרו כבר באיזה הרכב להגיע.

חידות: אנחנו שיחקנו ברמת מנוסים והחידות היו קשות. רובן היו גם מיוחדות מאוד ולא כאלו שראיתי בחדרים אחרים. יש רמה שהיא מעל הרמה הזאת ואפשר להזמין אותה רק בזמנים קבועים שלא התאימו לנו, אבל הראו לנו מה ההבדל וזה הבדל נחמד אם אתם חובבי חידות. אז אם אתם כאלו ויש לכם יכולת להגיע בזמן הספציפי – תעשו את זה. אם לא אל תשברו על זה את הראש זה לא משהו שהכרחי לחדר.

ציון מסכם :

דירוג: 5 מתוך 5.

אחרי התמונה, כמה מילים על החדר עם הרבה ספויילרים אז הקריאה הלאה היא על אחריותכם. אם עוד לא עשיתם את החדר ,  אני ממליצה לא להמשיך…

2019-04-12 14.32.55-1

כמה מילים על חדר הבריחה הנוכלים עם ספויילרים:

כיף כיף כיף 🙂

אז נתחיל מזה שאהבתי ממש את הפתקים שמפוזרים בכל החללים ועוקצים את השחקנים על הנטייה לחפש בכל מקום. כולל הפתק שהיה באסלה והפתק שכל אחד מאיתנו קרא מספר פעמים כי מסתבר שכולנו מחפשים המון פעמים רמזים בתוך קופסת טישו.

החידות עצמן היו גם מעניינות, החידה הראשונה עם סידור התמונות והגרסה הממש קשה שלה שהמפעיל אחר כך סיפר לנו עליה הייתה מאוד מעניינת. איכשהו החיבור בין הספר לבין התמונות על הקיר לא היה לנו טרוויאלי ונאלצנו להפעיל את המח.
חידת השבץ נא הייתה מוצלחת ובמיוחד הטוויסט הקטן עם הרמז של השחקן שצריך בעצם לקרוא את המילה המוזרה מלמטה למעלה.

וכמובן בחידת השחמט התמונה שהייתה בתוך המראה הייתה גימיק ממש מגניב שעוד לא ראיתי. בחלל השני שברנו את הראש הרבה זמן עד שהבנו את עניין הסדר של החומרים. למרות שפה אני אגיד שכבר ראיתי ביצועים יותר טובים של עניין החומרים כשהם היו הרבה יותר ברורים והרגישו פחות מתפרקים וישנים.

אז תעשו חדרים, במיוחד תעשו את החדר הזה ותחזרו לספר לי איך היה 🙂

יוליה

*** התמונה לקוחה מאתר החדר

3 תגובות בנושא “חדר בריחה: הנוכלים

השאר תגובה