חדר בריחה קוטלת הערפדים

חדר בריחה קוטלת הערפדים

אמרו לי בני כמה אתם ואני אספר לכם האם הסקירה הזאת תעניין אתכם 🙂
חדר בריחה קוטלת הערפדים או כפי שכולם קוראים לו – חדר בריחה באפי. הוא חדר חדש בנוף ארצינו הקטנטונת ולמרבה הפלא הוא נפתח מיד אחרי הקורונה. אבל השמועות וההייפ התחילו הרבה לפני ולכן לקח לי יחסית מעט זמן לארגן צוות של 3 קוטלות מנוסות כדי לנסוע לרמת ישי הרחוקה.

אגב יתקנו אותי המטיילים הקבועים, אבל לא ראיתי בעולם עוד חדרי בריחה שמתבססים על באפי קוטלת הערפדים. למרות שאני מניחה שבארה”ב התימה הזאת בוצעה בוריאציות שונות.

ועוד נקודה, כמו שראינו בסקר חדרי הבריחה, בישראל תימות של חדרי בריחה שמבוססות על סרטים או סדרות מאוד פופולאריות לכן אני חושבת שהסיבה היחידה שהחדר הזה לא זוכה לתהודה גדולה יותר זה המיקום המרוחק מהמרכז.

ועכשיו בואו נדבר על החדר עצמו 🙂

פרטים טכניים

נוסעים לרמת ישי (שלא במפתיע מנתניה או תל אביב זה דיי רחוק) ושם יש חניה ממש ליד החדר. לצערי בגלל כל מיני סיבות איחרנו לחדר אז לא היה לנו מספיק זמן לשיחה מקדימה או להנות מהאירוח במקום. לזכות המפעיל שלנו יאמר שהוא קיבל את האיחור שלנו בחיוך וחוץ מזה שהוא הזהיר אותנו שיכול להיות שהוא יציע קצת יותר רמזים זה לא פגם בחוויה כולה.

אם אתם עושים הזמנה אז עומדות בפניכם שתי אפשרויות: חדר רגיל או גרסת המעריצים. אנחנו כמובן בחרנו בגרסת המעריצים כדי להנות ממלוא החוויה.

תפאורה

זה חדר סופר כייפי והוא מקבל המון נקודות בונוס על יצירת אווירה מעולה לאלו מאיתנו שזוכרים את ג’יילס והחברה. במקרה הזה קצת קשה לי להסתכל עליו כחדר ערפדים בלבד פשוט כי אז הוא חדר דיי רגיל בתחום הזה. כל היופי שלו נובע מהרבה מאוד רפרנסים שהוטמעו לתוך המשחק והרבה נקודות מאוד חמודות שאומנם לא משפיעות על מהלך המשחק אבל בהחלט תורמות לאווירה הכללית.

אז אם אתם רוצים חדר בריחה באפי – זאת אופציה מעולה. ואם אתם מחפשים חדר בריחה ערפדים, זאת גם אופציה טובה בעיקר כי בישראל אין יותר מדיי כאלו ברמה טובה.

ההתאמה של החדר לקהלים שונים:

  • במהלך החדר כל המשתתפים צריכים להתכופף פעם אחת. ויש עוד כמה נקודות שמערבות התכופפות אבל זה משהו שרק חלק מחברי הקבוצה צריכים לעשות ומי שמתקשה יכול לוותר.
  • באתר החדר יש אזהרה לחולי אפילפסיה והיא מאוד מוצדקת – כדאי לדבר עם החדר מראש ואני מנחשת שהם יכולים לבטל כל מיני אלמנטים.
  • למרות נושא הערפדים – החדר לא מפחיד.
חדר בריחה קוטלת הערפדים

רמת קושי החידות

כל החידות היו ברמת קושי בינונית. חלקן היו פשוטות יותר ועל חלקן נתקענו אבל לא היו פה חידות הגיון מורכבות במיוחד. הכל מאוד סביר ויכול להתאים לקבוצה קטנה או למשפחה. החדר מותאם ל75 דק’ ובאמת יש בו מספיק עבודה בשביל להעסיק שלישיית מנוסה למשך הרבה זמן.

אני מפחדת להרוס לכם חוויה מגניבה אבל יש בחדר חידה שהיא לא קשה במיוחד אבל היא אחת המיוחדות שראיתי כבר הרבה זמן. מכירים את זה שאתם מתלהבים פשוט מהצורה שמיהו חשב על הקונספט של החידה? אז כזה.
אגב חשוב להגיד שלדעתי זה אחד החדרים ששילב בצורה הטובה ביותר את החידות בסיפור הכללי. כל מה שעשינו היה מאוד סביר במסגרת העולם שהיינו בו ולא היו רגעים שבהם הרגשנו שאנחנו פותרות משהו רק בשביל לפתור. הכל היה חלק מסיפור מאוד רציף והגיוני.

חלק מהחידות דרשו ידיעת עברית.

ציון סופי לחדר הבריחה קוטלת הערפדים

דירוג: 4 מתוך 5.

אני ממליצה מאוד למעריצי באפי לבקר בחדר.

יוליה

תגובה אחת בנושא “חדר בריחה קוטלת הערפדים

השאר תגובה