חדר בריחה הג’וב היווני

חדר בריחה הג’וב היווני

אחת לכמה זמן אני מוצאת את עצמי בחיפה ולעיתים אפילו מתמזל מזלי וחברותיי זורמות איתי לחדר, הפעם הלכנו ברבעייה לג’וב היווני. בחרתי את הג’וב כי הבנתי שהוא יהווה אתגר לארבע אסקפריות מנוסות וכי היו ביקורות מאוד חיוביות על החדר. כפי שתקראו, החדר הוא חדר שיעבוד טוב לקבוצה יותר קטנה או פחות מנוסה ממה שאנחנו היינו. אבל נאמר לזכותו שיש בחדר אווירה מקורית שלא פגשתי כמוהה בחדרי בריחה אחרים.

פרטים טכניים

החברה Logic Escape היא חברה שקיימת כבר הרבה שנים אבל יש להם רק את הג’וב היווני וחדר בריחה עד הבית בשם מזוודת בריחה.
חדר הבריחה הג’וב היווני נמצא בתוך קניון (תשוו בין האווירה של החדר לאווירה של הקניון הישן וגם אתם תצחקו 🙂 ).
הצד החיובי של זה, הוא שהייתה לנו חניה מסודרת ושום בעיה למצוא את המבנה.
הצד הבעייתי הוא למצוא את החדר עצמו בתוך הקניון הישן.
לידיעתכם בקניון הזה, המעליות עובדות בשיטה של לעצור רק בחלק מהקומות ואם יצאתם בקומה מעל זאת שאתם צריכים לא תמצאו חדר מדרגות לרדת בו קומה אחת. אז קחו לכם כמה דקות ספייר, אם אתם מגיעים לחדר, בשביל למצוא את המעלית הנכונה שתביא אתכם לקומה שלכם.

כאן מזמינים

תפאורה

כייפית! יש וייב של טברנה יוונית עם עיצוב קליל שמכניס לאווירה של החדר. כל אחד מהחללים נאמן לתימה הכללית והמפעילה זרמה איתנו ותרמה בתורה לרוח הדברים הקלילה. אני חושבת שהחדר מתחרה בחדר הבריחה בדרך לתהילה ובקלילות והשעשוע שלו אבל שני החדרים נמצאים באזורים שונים לחלוטין.
סה”כ כל התפאורה וההפעלה גורמית להרגשה הנכונה שבתורה מקדמת מאוד את הסיפור.

רמת קושי

הרמה היא יחסית קלה. רוב הסיכויים שאם היינו באות בזוג היינו מתרשמות יותר מהחדר הזה אבל היות ובאנו בקבוצה גדולה וחזקה דיי טסנו על החידות וגם כשלא טסנו אז אחת או שתיים הסתובבו בחדר, חקרו אותו, התפעלו מהעיצוב אבל לא ממש פתרו. אם הייתי צריכה להמליץ עליו הייתי אומרת שהוא מאוד מתאים לזוג מנוסים או שלישיה בפעם הראשונה.

חידות

היו נחמדות, לא חידשו משהו מיוחד אבל היו כמה חידות מורכבות שדרשו חשיבה בשלבים. אחת החידות הייתה בסגנון שפשוט לא עובד איתי אז אני מתעלמת ממנה. בסה”כ לא הרבה חידות אבל על הצד הטוב, החידות מעניינות יותר מפתירת מנעולים וכולן בתימה הכללית של החדר ולפעמים אפילו חלק מהעיצוב.

ציון מסכם לחדר בריחה הג’וב היווני

חדר חמוד, זוג מנוסה יכול להנות מהחידות ומהאווירה ואם אתם שלישיה לא מנוסה זה יכול להיות חדר מעולה בשבילכם.

דירוג: 1.5 מתוך 5.

אחרי התמונה, כמה מילים על החדר עם הרבה ספויילרים אז הקריאה הלאה היא על אחריותכם. אם עוד לא הייתם בחדר ואתם מתכוונים ללכת, אני ממליצה בחום ללכת ורק אחר כך לחזור לקרוא את החלק השני..

כמה מילים על חדר בריחה הג’וב היווני עם ספויילרים:

אני שונאת חידות מוזיקליות. אין לי שמיעה מוזיקלית, אין לי סיכוי לפתור חידה שיש בה אלמנטים מוזיקליים ולכן אני תמיד שונאת חידות מהסוג הזה. כשאנחנו הולכות בזוג אני בכלל מרגישה שאני מאכזבת את בת הזוג שלי כי היא צריכה לשבור את הראש לבד על החידה, אז הפעם לפחות היו שם 3 בנות אחרות עם שמיעה סבירה שפתרו את החידה בזמן שאני ישבתי על ספסל וחיכיתי (באמת לא בילוי זמן אופטימלי באמצע חדר בריחה).
הלוואי ועל חדרים היו אזהרות של “חדר בריחה עם חידה מוזיקאלית” או “חדר בריחה עם חידה שדורשת חוש ריח” (תודה לאל לא הייתה שם חידה בסגנון) ואז הייתי יודעת להתעלם מהחדרים הללו או לפחות לבוא בקבוצה גדולה כך שלא ירגישו כשאני מפסיקה לעבוד.

זה הכל להיום, לכו לעשות חדרי בריחה וספרו לי איך היה.

2 תגובות בנושא “חדר בריחה הג’וב היווני

השאר תגובה