חדר בריחה: הכלא הרוסי – החדר נסגר

חדר בריחה: הכלא הרוסי – החדר נסגר

— למרבה הצער החדר הזה נסגר. אם אתם מחפשים חדר בריחה בתל אביב עם חוויה וחידות מעולות כדאי שתבדקו את הסיפור של הארי פוטר או את הוליווד 117 שיקח אתכם להוליווד הישנה, להרפתקה בלתי נשכחת —

והנה השלמתי את הסדרה ועשיתי את החדר האחרון של קווסטומניה 🙂
אם אני לא טועה הם אחת החברות הראשונות בארץ ואני עוד זוכרת איך החדר השלישי שלי היה עליסה בארץ הפלאות באותו מתחם…אבל אני סוטה מהעיקר, אחרי הרבה תיכנונים עשינו לבסוף את חדר הבריחה “הכלא הרוסי”.
אומנם החדר לא נחשב לשיא ההייפ כרגע אבל תיכננתי עליו מזה זמן, גם כי זכרתי לטובה את החדרים של הקבוצה וגם כי קיבלתי המלצות שמדובר בחדר מתאים מאוד לזוג מנוסים.

בסוף הוחלט לעשות את החדר עכשיו כי העלילה שלו התאימה לנו מאוד, מסופר בו על קבוצת תיירים שטיילו להם במוסקבה ואז כשרצו לחזור לארץ מצאו אצלם חומרים מסוכנים במזוודות ולכן הוחלט לעצור אותם בתאי כלא בשדה התעופה. היות ובדיוק חזרנו מטיול חדרי בריחה במוסקבה, זה נראה לנו נושא נהדר לחדר.

 פרטים טכניים: החדר נמצא במרכז תל אביב ואנחנו ניצלנו את החניה החינמית בקניון TLV בשביל לחנות ממש קרוב ובחינם. המתחם עצמו נמצא בכתובת החשמונאים 100, אבל צריך לרדת לקומה -1 שאליה מגיעות רק חלק מהמעליות בלובי, אז תשימו לב. בחדר ההמתנה יש שתיה וקצת בייגלה אז היה לנו נחמד בזמן שישבנו והקשבנו לתדריך.

תפאורה: לא משהו לכתוב עליו הביתה. תפאורת כלא רגילה עם שילוב משרדי לאורך הדרך. מתאים לנושא ומי שקורא רוסית יצחק מכל מיני אלמנטים בתפאורה אבל ללא השקעה מטורפת או גימיקים מיוחדים.

רמת קושי: היינו שני מנוסים והרגשנו אתגר מסויים בכל מיני חידות בחדר אבל לא מאמץ גדול מדיי.

חידות: מאוד אהבתי את החידות בחדר כי מדובר בתערובת של חידות מסגנונות שונים שכל פעם דורשות מהמשתתפים לשנות את סגנון החשיבה שלהם.

ציון מסכם:

דירוג: 4 מתוך 5.

מומלץ לזוג מנוסים שרוצים לעשות חדר כייפי

אחרי התמונה, כמה מילים על החדר עם הרבה ספויילרים אז הקריאה הלאה היא על אחריותכם.

Prison
התמונה לקוחה מאתר החברה

כמה מילים על חדר הבריחה הכלא הרוסי עם ספויילרים:

בפועל החידות הן לא איזה חידוש מטורף אבל הייתה תחושת סיפוק גדולה כשחיברתי את המוטות אחד לשני והצלחתי להגיע למפתח. (זאת אומרת ידעתי מראש שהמוטות יתחברו אבל עד שלא מצאנו את המוט האחרון לא קלטתי שזה מה שיעזור לנו למפתח). או בהמשך כשהכנסנו את הקליעים ל”מבחנות” וככה הצלחנו לגלות את הקוד לאחד המנעולים.

אהבתי גם את החלוקה לשני תאים נפרדים כשמרגישים את המתח שכל אחד צריך לעשות משהו לבד מהצד שלו ולפעמים בשביל להתקדם צריך להסביר לשוטף מה אתה רואה כדי להבין את ההבדלים בין שני החללים. וכמובן שברגע שיכולתי הצצתי לתא של השותף שלי כדי לראות במו עיניי מה בדיוק היה לו ומה היה השוני 🙂

ומצד שני עד כמה שחידות מוכרות זה כיף, החידה של הכיור שמסתובב על צירו פשוט הייתה שקופה לחלוטין, וזה לא רק סימן תזוזות העבר שמוטבע בבירור על הקיר אלא הרעיון עצמו שכבר הופיע בכל כך הרבה חדרים שהוא שקוף וברור לאסקייפר מנוסה.

אז סופ”ש נעים ותעשו חדרים 🙂

תגובה אחת בנושא “חדר בריחה: הכלא הרוסי – החדר נסגר

השאר תגובה