חדר בריחה קולינרי נוביי גוד

חדר בריחה קולינרי נוביי גוד

יש מסורות שמעולם לא ציפיתי לפגוש בצורת חדר בריחה אבל כל יום מביא איתו משהו חדש 🙂
והיום בתוכניתנו חדר בריחה קולינרי נוביי גוד. חברת פאניקה ידועה בחדרים הקולינריים שלה אבל יצא שפחות שיחקתי בקופסאות קולינריות בשנים האחרונות (פעם אחרונה הייתה עם קוקי טיים המאוד מוצלח אבל זה היה לפני כמה שנים טובות). והנה כדי לסיים את תקופת היובש,נולד לו חדר בנושא החג החביב עליי מכולם – נוביי גוד (חגיגות השנה החדשה ). אומנם עכשיו החג עבר וזה קצת פחות רלוונטי אבל בתור חובבת ממש נהניתי ואני מאוד מצטערת שלא זכיתי לשחק בו בתקופה הרלוונטית.
מה שבטוח – זאת הולכת להיות המתנה שלי לכמה חברים בחודש דצמבר הבא.

אז בואו נתחיל מלדבר על המשחק ואיך היה לנו:

על המשחק

הזמנתי את המשחק עוד לפני שהיה לו עמוד משלו באתר, אבל עכשיו אתם כבר יכולים להכנס לעמוד המשחק ולראות את ההנחיות. עיקר הדברים זה שאתם כותבים וואטסאפ למספר 052-4104850, נותנים לכם את פרטי המשלוח, אתם משלמים והופ דיי מהר הקופסה מגיעה אליכם הביתה.

המשחק עצמו הוא קופסה לא גדולה שההוראה הכי חשובה לגבייה זה שאפשר לא לשחק באותו היום כי אין שם שום דבר אכיל שיכול להתקלקל. אז אפשר לשים אותה בצד ולשחק בסופ”ש או כשיש לכם זמן. כן יש שם כמה דברים רלוונטיים לאוכל (בערך) אז בלי תנאי חום קיצוניים בבקשה.
מבחינת המחיר המשחק עולה 300 ש”ח ויש עוד 20 ש”ח דמי משלוח.

אנחנו שיחקנו בזוג (את הנסיונות שלי אני עושה על בן הזוג בלבד 😉 )אבל אפשר לשחק בהרכב גדול יותר וזה כנראה יהיה אפילו יותר מצחיק. למרות שגם לנו בזוג החוויה הייתה מגניבה ולקח לנו בערך שעתיים לפתור הכל.כמובן עם קצת עצירות בדרך – לעצור, לצלם קטעים נבחרים ולשלוח לחברים בשביל הצחוקים!

אווירה וחוויה

תראו, טכנית אפשר לשחק את המשחק גם עם אנשים שבכלל לא מכירים את החג…אבל באמת שאין סיבה. המשחק מריץ בדיחות ומאזכר המון דברים שתרבותית מוכרים למי שלפחות פעם בחייו חגג את החג עם משפחה יוצאת ברית המועצות. וזה גם ההרכב שהייתי ממליצה לשחק בו כי זה היה כל כך משעשע ומגניב לצחוק מבדיחות נוביי גוד או פיליפ קירקורוב! אני לא אגיד שזאת כל המהות של הקופסה כי היו גם חידות מוצלחות אבל היא לחלוטין קיבלה אצלי ציון 10 (מתוך 10) על האווירה והחוויה שהקופסה הצליחה לייצר אצלינו בזמן המשחק בזכות הדבקות באלמנטים שאני מכירה מילדות.

נקודה לגביי זה שהמשחק הוא קולינרי – בשונה מהקונספט שהייתי רגילה אליו, לא היה פה משהו להכין בסיום המשחק אלא לאורך הדרך היו כל מיני אלמנטים אכילים (בערך). אני מודה שלא הכי אהבתי את ה”מתנה” הסופית, בעיניי היא הייתה קצת יותר מדיי שבלונית. אבל אני מניחה שאין לי זכות להתלונן אם כל המשחק בנוי על שבלונות שאני מאוד מחבבת. אז שבלונה אחת פחות עבדה לי….

חידות

מצד אחד החידות היו ברמת קושי בינונית, זאת אומרת חלקן קצת יותר קשות וחלקן כאלו שבמבט אחד אפשר לפתור את כל החידה. ומצד שני היו כמה חידות השתמשו במדיום השונה של קופסת בריחה כדי לשלב אותו בחידות וזה היה ממש מוצלח.

אני גם מאוד שמחה שהחידות לא התמקדו באלמנט אחד של החג – כמו הסרטים המצויירים, אלא שילבו אלמנטים קלאסיים מהתרבות שרלוונטיים ספציפית ליום הזה כדי לגוון. כך למשל היו לנו מגוון מנהיגים טוטליטריים לצד דמויות מסרטים מצויירים לצד זמרים מאוד מפורסמים, קצת מהכל.

בקיצור, רמת קושי לא קשה מדיי, אבל כזאת שבהרכב קטן תקח לכם קצת יותר זמן. אז אם תרצו את המשחק הזה לאירוע (למשל לנוביי גוד הבא) כדאי שבקבוצת השחקנים שלכם יהיו כ4 שחקנים כדי שהמשחק לא יהיה ארוך מדיי לשולחן החג.

סיכום חדר בריחה קולינרי נובי גוד

חדר מאוד מומלץ לאנשים שמחבבים את החג הזה בזמן שהוא מסביב ל1 לינואר של כל שנה.

דירוג: 4 מתוך 5.

נ.ב. הפוסט הזה מלא בתמונות כי לא יכולתי להתאפק (וצילמתי הרבה יותר) מרוב שהכל היה חמוד והגניב אותי ברלוונטיות לסיפור עצמו.

השאר תגובה