חדר בריחה צומת העולמות

חדר בריחה צומת העולמות

חדר בריחה צומת העולמות מגיע אלינו מבית היוצר המכובד של הנבואה ומסע אל העבר (לשעבר הבית הנטוש). לכן אני וחברתי החיפאית, רצנו מהר מהר לעשות אותו בזמן שיש קצת זמן פנוי.

לפני שנדבר על החדר עצמו נזכיר ששאר החדרים של החברה הם בין החדרים האהובים עליי בחיפה אז אם עוד לא עשיתם אותם, זאת יכולה להיות הזדמנות נחמדה לעשות מרתון חדרי בריחה.

פרטים טכניים

החדר נמצא בנשר במתחם מלא בחדרי בריחה – גם של Real quest וגם של עוד חברות. אז אם עוד לא הייתם כאן, קחו לעצמכם כמה דקות ספייר כדי להתמצא. מבחינת חניה, אנחנו היינו ביום חג אז הייתה המון חניה. בכל מקרה הייתי ממליצה לבדוק את המתחם הפנימי של הבניין הוא גדול ויש בו שתי חניות שמורות למבקרי החדרים.

כאן המקום לציין אמת עתיקה בתחום של חדרי בריחה – המפעיל יכול לעשות את החדר ויכול גם להרוס אותו. אני לא אגיד שהייתה לנו מפעילה גרועה, היא הייתה בעיקר חסרת עניין. אז הכניסה לחדר הייתה חסרת ריגוש. קיבלנו הסבר בסיסי מה לא כדאי להרוס (הכל) ואיך משחקים והוכנסנו לתוך החדר.
זה לא פגם בחווית החדר אבל היה מעט מבאס.

התאמה של החדר לקהלים שונים:

  • אין זחילה בחדר
  • החדר מאוד מותאם לדוברי רוסית ואנגלית (בכל מקום שבו היה טקסט, הוא הופיע ב-3 שפות)
  • החדר מקבל זוגות!
  • לחדר יש רמות קושי שונות, אז כשאתם נרשמים, תוכלו לבקש את הרמה שמתאימה לכם
  • זה חדר שלא מתאים לחולי אפילפסיה

כאן מזמינים

חדר בריחה צומת בין העולמות

סיפור ותפאורה

פורטל קסום נפתח במעבדת מחקר בכדור הארץ למקום לא נודע. יש ניחוחות של קנוניה בהיווצרות שלו כי כמה ימים לפני ההרפתקה שלנו, מישהו הביא למעבדה פרטי קסם מסתוריים והשאיר אותם שם.
התפקיד שלנו זה לחקור את מהות הפורטל, לאן הוא מוביל ואם ניתן אז אולי גם לסגור אותו.

העלילה היא כללית ולא מחייבת לז’אנר מסויים ובכך מאפשרת לתפאורה לקחת אתכם כל פעם למקומות שונים בצורה אמינה. כל חלל מעוצב כך שאתם מאמינים שאתם איפה שאתם אמורים להיות וזה כיף ומשעשע לפרקים (נמנעת פה בקושי רב מאוד מספויילרים 🙂 .

אני אוהבת את סגנון התפאורה של החברה, זה לא סגנון הוליווד אבל תמיד יש אלמנטים מאוד מסקרנים לחקור ולפעמים החברה עושה איזה חלל שהוא פשוט וואו. גם הפעם החדר לא איכזב למעט אלמנט אחד שהיה “ליופי” עם הרבה שלטים של “לא לגעת”, בעיניי זה מיותר לחלוטין לשים דבר כזה בחדר בריחה, שבו כל מה שאני עושה זה לחקור הכל עם הידיים. אבל זאת אני…

חידות ורמת קושי

והנה הגענו לסיבה הראשית שאני תמיד אלך לחדרים של החברה – החידות! בהמשך לזה שאפשר לבחור רמות, אנחנו בחרנו את הרמה הקשה ביותר וזה היה באמת קשה. שברנו את הראש על כמה מהחידות בצורה מאוד רצינית ויאמר לזכות המפעילה שהיא לא האיצה בנו ונתנו לנו הזדמנות להגיע לבד לפתרון. באחד המקרים הייתה לנו תקלה טכנית קלה אבל החידה שמסביב לתקלה הייתה מוצלחת.

יש חידות מסוגים שונים ואני מאמינה שלקבוצות גדולות כנראה יהיה קל יותר לעשות את החדר ויש בו מספיק מרחב גם לשלישיה או רבעיה. אבל אם אתם זוג מנוסה שהתגעגע ללפתור חידות – רוצו טוסו 🙂

ציון סופי לחדר בריחה צומת העולמות

חדר מומלץ במיוחד בזכות החידות שלו. ואם עוד לא עשיתם את אחד החדרים האחרים של החברה, זה יהיה מרתון מעולה.

דירוג: 3.5 מתוך 5.

2 תגובות בנושא “חדר בריחה צומת העולמות

השאר תגובה