חדר בריחה מקדש הקאמי

חדר בריחה מקדש הקאמי

מהיוצרים של התערבות ואחוזת השכן קיבלנו את חדר בריחה מקדש הקאמי! אסקייפ סנטר זאת אחת החברות הללו שכשהן פותחות חדר אני מיד מוכנה ללכת אליו, הכל רק שאלה של הרכב.
וזה בדיוק מה שמנע ממני לעשות אותו עד עכשיו – התלבטויות האם רבעייה, האם שלישיה או בכלל זוג באמצע שבוע ?
התלבטויות, התלבטויות אבל בסוף הלכנו, בהרכב של שלישיה מנצחת! ואני חושבת שצריך לעדכן את רשימת חדרי הבריחה שלי בראשון לציון, יש לנו ילד חדש ומגניב בשכונה.

לפני שנתחיל לדבר על החדר, הייתי ממש סקרנית מה זה בעצם מקדש הקאמי ולכן אני חוסכת לכם את הגוגל. אז מסתבר שקאמי זאת מילה יפנית שמתארת אלוהות. מעין מילה אחת שמכילה בתוכה אל אחד ואלים רבים ואלוהות מסוג של אלים וגם מסוג של איתני הטבע. סה”כ דרך מאוד יפה לקרוא לחדר בריחה.

פרטים טכניים

החדר נמצא בראשון לציון, במתחם אחד עם התערבות, אחוזת השכן וחדר נוסף שנמצא כרגע בבנייה. אנחנו היינו ביום חמישי בערב אז מצאנו חניה בכחול לבן בהמשך הרחוב. אם אתם מגיעים בזמנים עמוסים כדאי מאוד להתקשר לחדר כדי שהם יכניסו אתכם לחניה של הלקוחות (אנחנו פיספסנו שיש להם אחת).

בחדר כניסה יש תה (הכרחי!) ושתיה . לא משהו פנסי אבל אני מאוד מעריכה שהכניסה נפרדת לכל אחד מהחדרים וכך אין ספויילרים מקבוצות אחרות.

חדר בריחה מקדש הקאמי לעומת סושי נינג’ה:

אי שם בזמן סגר קורונה הראשון או השני, אני כבר לא זוכרת, החברה פתחה חדר בריחה בשם סושי נינג’ה. חדר בריחה קולינרי שממש רציתי לבקר בו. אבל לצערי לא הצלחתי כי הם סגרו אותו אחרי בערך שנה. ואז כשנפתח מקדש הקאמי התברר שחלק מהחידות עברו מהנינג’ה לחדר הזה. לכן אם הספקתם לעשות את החדר שנסגר הנה מה שמעניין אתכם:

  • מהחדר הישן לחדש עברו בערך 4 חידות.
  • אני חושבת שהחדר המשודרג לחלוטין שווה ביקור נוסף ולו רק בשביל האווירה המגניבה.
  • אם תרצו ספויילרים נוספים תשלחו לי הודעה 🙂

התאמה של החדר לקהלים שונים:

  • יש זחילה בחדר (על משטחים שלא הורגים את הברכיים!). אבל היא ממש לא חובה וגם באתר שלהם כתוב שאפשר לתאם מראש ולחסוך לכם את החלק הזה.
  • חולי אסטמה – גם אתם מתבקשים לדבר עם החדר לפני שמגיעים.
  • יש הנחה לחיילים ולסטודנטים 🙂
  • החדר אפשרי לזוג מנוסה אבל תהיה לכם הרבה מאוד עבודה. שלישייה מנוסה או רבעיה של מתחילים זה ההרכבים האופטימליים.

כאן מזמינים

מקדש הקאמי ראשון לציון

תפאורה

אחד החדרים היפים שעשיתי בישראל. לא רק שהחדר עצמו יפה אז יש גם כל מיני אפקטים מאוד חמודים שתורמים לאווירה הכללית של החדר. זאת אומרת אתם מחפשים מקדש עתיק אבל כזה מתוך הסרטים המגניבים. כדי לתאר את זה בצורה מדוייקת אני אגיד שזה לא באמת מקדש אלא מקדש מתוך סרט ועם המון אלמנטים מגניבים שדיי עודדו אותי ללכת לאכול סושי אחרי זה.

חידות ורמת קושי

אנחנו היינו שלישיה עם נסיון ולקח לנו כשעה לפתור את כל החדר. החידות הן ברמת קושי בינונית. יש אחת שהיא מאוד קשה ונאלצנו לבקש בה עזרה, כי פשוט לא הצלחנו לקלוט את העיקרון. וכל השאר הן כאלו שחושבים כמה דקות ומבינים מה צריך לעשות ואז זאת כבר שאלה של ביצוע.

לכן אני אגיד שאם יש לכם נסיון בחדרי בריחה אתם תבינו דיי מהר את העיקרון. אם זאת פעם ראשונה או אחת הפעמים הראשונות, קחו בחשבון שתצטרכו כנראה לבקש עזרה וזה בסדר גמור 🙂

ציון סופי לחדר בריחה מקדש הקאמי

מאוד מומלץ לשלישיות מנוסות

דירוג: 4 מתוך 5.

2 תגובות בנושא “חדר בריחה מקדש הקאמי

השאר תגובה