איך חוזרים לעשות חדרי בריחה אחרי הפסקה של שנתיים?

איך חוזרים לעשות חדרי בריחה אחרי הפסקה של שנתיים?

היו סגרים, הייתה מלחמה, עדיין יש מגיפה עולמית ואתם בטח שואלים את עצמכם: האם חדרי הבריחה שרדו? התשובה החד משמעית היא כן.
אבל בגלל שהחזרה לשגרה של כולנו מתרחשת בקצב שונה, אני מוצאת שהרבה אנשים שאהבו חדרי בריחה לפני הקורונה לא חזרו לעשות אותם עכשיו.

הרבה אנשים לא ממש מוצאים את עצמם בעולם הזה של חדרי בריחה אחרי קורונה. יש שאלות פתוחות ולא ברור איך עונים עליהן. איזה חדרים פתוחים עכשיו? כמה אנשים להגיע? האם בחדרי הבריחה מקפידים על ניקיון ? ובכלל איזה מהחדרים שפתוחים נחשבים לטובים ?

אז אנחנו כאן היום בשביל לענות על כל השאלות ולהחזיר לכם את הרצון לעשות חדרי בריחה.
אבל שניה לפני זה – אם הגעתם לפה ועדיין לא עשיתם חדר בריחה, זה פוסט טוב להתחיל ממנו וגם הפוסט שכתבתי במיוחד למי שמתלבט איזה חדר לבחור בפעם הראשונה.

איך יודעים לאיזה חדר בריחה ללכת ?

תמיד כשבוחרים חדר בריחה יש את החשש הזה להתאכזב וליפול על חדר לא מעניין או לא מושקע. אז בדיוק בשביל למנוע את זה, עשיתי סקר לא מזמן ושאלתי את הגולשים מי החדרים האהובים ביותר מבין אלו שנפתחו שוב אחרי הקורונה.
כמה מאות השתתפו והרי התוצאות:

1. התערבות (איך פגשתי את אמא)

2. הוויקינגים

3. ג’ק המרטש

4. קיוב

5. הוליווד 117

6. אחוזת השכן

7. גיים אובר

8. העוקץ

9. רובין הוד

10. הארי פוטר (נתניה)

אם לא עשיתם את אחד החדרים ברשימה, הם יהיו הימור דיי בטוח. לשאר החדרים תציצו בסקר חדרי הבריחה המלא.

ועכשיו תשאלו, איך מבינים מי מהחדרים פתוח בימים אלו?  
זה דיי פשוט, כי החדרים מנסים כמה שיותר לשקף שהם פתוחים כדי למשוך אליהם קהל של מבקרים. בכל מקרה התחלה טובה תהיה ברשימה הזאת שהורכבה על ידי חברי קבוצת חדרי בריחה בפייסבוק, הרשימה מתעדכנת תדיר והיא אחד המקורות האמינים ביותר שאני מכירה. אופציה שניה היא לשאול בקבוצת חדרי הבריחה עצמה – יש שם הרבה בעלי חדרים שישמחו לענות לכם. ואם אתם כבר יודעים איזה חדר מעניין אתכם אז פשוט להתקשר אליו ולברר ישירות מול המפעיל/הבעלים.

חדרי בריחה חדשים

אם אתם שחקנים מנוסים ועשיתים כבר הרבה חדרים, כולל את העשרייה או העשרים החדרים הראשונים ברשימה של הסקר, אז אני אמליץ לכם על כמה חדרים חדשים שנפתחו יחסית לאחרונה. זה מפתיע ומשמח כאחד אבל חדרי בריחה חדשים נפתחים בזמן קורונה ועל חלקם כבר שמעתי המלצות חמות.

הנה כמה חדרים ששוה לבדוק:

  • הארי פוטר ושילוש הגורל ( תל אביב) מבית היוצר של the six והוליווד 117. אל תתבלבלו עם קדברה, חדר בריחה בנושא הארי פוטר שהיה בתל אביב ונסגר. שילוש הגורל הוא חדש דנדש ויש עליו חוות דעת טובות שביחד עם האיכות של החדרים האחרים של החברה מבטיחים דברים טובים.
    לאתר החדר
  • מקדש הקאמי (ראשון לציון) מבית היוצר של אחוזת השכן והתערבות. עוד חדר שנולד לשושלת חדרים מאוד מפוארת. אני יודעת שהחדר מכיל חלק מהחידות של סושי נינג’ה שנסגר אבל לפי חוות הדעת גם מי שעשה את החדר בעבר עדיין נהנה מאוד בחדר החדש. אישית אני בונה על לעשות את החדר כי לצערי פספסתי ולא הספקתי לבקר בסושי נינג’ה.
    לאתר החדר
  • קופיקו (חולון) מבית היוצר של גריז ועמי ותמי. עשיתי בזמנו את שני החדרים האחרים של החברה ונהניתי מהם וכמובן שאני בגיל הנכון בשביל לזכור בחיבה מאוד רבה את הקוף השובב. אז אני חושבת שזה יכול להיות חדר צחוקים מאוד כייפי אם אתם מחפשים נושא נוסטלגי.
    לאתר החדר
  • הסיוט (ראשון לציון) מבית היוצר של הקלף של ג’ק ובית היתומים. לחברה יש עוד כמה חדרים (עשינו בזמנו את השאגה ונהנינו) שיש עליהם גם ביקורות טובות. אומנם החדר הוא מפחיד ואני לא מתכוונת לבקר בו, אבל לאור הרמה והאיכות של שאר החדרים, אם אתם חובבי אימה שווה לבדוק אותו.
    לאתר החדר

כמה אנשים ללכת לחדר הבריחה – מה גודל הקבוצה האופטימלי ?

כלל האצבע שאני משתמשת בו: ככל שיש יותר אנשים כך רמת הקושי של החדר יורדת. לכן, אם מה שחשוב לכם זה רמת הקושי של החידות, כדאי ללכת בהרכב מצומצם – זוג או שלישיה מקסימום. ומצד שני אם מה שאתם מחפשים זאת חוויה ובילוי עם אנשים אז אפשר ללכת גם בהרכבים גדולים יותר של ארבעה או חמישה אנשים. אני לא ממליצה ללכת בהרכבים ממש גדולים כי אז אתם כמעט ולא משתתפים בחדר וכל הזמן אנשים אחרים פותרים את החידות.  

חוזרים לעשות חדרי בריחה אבל מה גודל הקבוצה המושלם?

האם חדרי בריחה שומרים על נקיון והגיינה?

חשש משמעותי נוסף, שיש היום להרבה אנשים, זה איך חדרי הבריחה מתמודדים עם נושא הניקיון. כי אם יש משהו שהקורונה לימדה אותנו זה לשטוף ידיים בצורה כמעט אובססיבית. גם כאן אני יכולה להרגיע אתכם, כל חדרי הבריחה שאני מכירה לקחו את הנושא לתשומת ליבם ומקפידים מאוד גם לנקות בין קבוצות וגם באופן כללי שומרים על רמת ההיגיינה במתחם. ואם אתם עדיין מודאגים תתקשרו לחדר עצמו. בעלי החדרים הם עם שעובד מאהבה וכל אחד מהם ישמח לספר לכם איזה התאמות הוא עשה בעקבות הקורונה ומה רמת הנקיון בחדר שלו.

אגב הטיפ של להתקשר לחדר הבריחה עובד גם בעוד מקרים. אם אתם לא בטוחים לגביי גודל הקבוצה, רוצים לוודא שאין מעברים צרים או שהחדר מותאם לדוברי אנגלית – תתקשרו. רוב החדרים יכולים לעשות התאמות במיוחד לצרכים שלכם, כל מה שצריך כדי שזה יקרא זה שתתקשרו ותבקשו.

וזאת התורה כולה, חדרי הבריחה שוב פתוחים ועולמות קסומים של הרפתקאות מחכים לכם. וכל מה שצריך לעשות בשביל לבקר בהם, זה למצוא חדר, להחליט אם זה בילוי משפחתי או ערב רומנטי בזוג ולהזמין את חדר הבריחה הראשון שלכם מזה שנתיים.

אז כולנו חוזרים לעשות חדרי בריחה כי זה כיף וכי יש חדרים ממש מגניבים שרק נפתחו.

השאר תגובה