חדר בריחה ספר הצללים

חדר בריחה ספר הצללים

בחדר בריחה ספר הצללים אנחנו היינו זוג גיבורות אמיצות, שצריכות לעבור לעולם הצללים ולהציל את העולם שלנו מהשתלטות של רוחות רפאים זועמות. תשמחו לדעת שתוך 59 דק’ עמדנו במשימה ובזכותינו כולכם בטוחים עכשיו.

פרטים טכניים

החדר נמצא בראשון לציון, אחרי שהוא עבר אליה באמצע השנה ממיקום שהיה בלב תל אביב.
בחדר ההמתנה חיכו לנו מים ועוגיות. והעברנו שם כמה דקות נעימות בזמן שעשינו תדריך כניסה לחדר (שהיה מינימאלי אחרי שאמרנו שיש לנו כבר נסיון). אבל אני ממליצה לדבר קצת עם בעלת החדר, הם בנו אותו לבד ויש שם סיפור מעניין.

כאן מזמינים

תפאורה

ספר הצללים שייך לז’אנר חדרי הפנטזיה ולמרבה השמחה מבצע אותו על הצד הטוב ביותר. התפאורה מושקעת ויש חללים עם טריקים תפאורתיים מאוד מגניבים שתורמים מאוד לאווירה של החדר ולזרימת הסיפור. בת הזוג שלי לחדר נוטה לחשוד מאוד בחדרי בריחה שמנסים להכניס אותנו לעולמות אחרים. ואפשר להבין אותה – זאת לא משימה פשוטה ליצור פנטזיה בלב תל אביב. במקרה של ספר הצללים יש הצלחה! 🙂
עד עכשיו אני נזכרת בחלל אחד שלכאורה עשוי בצורה פשוטה אבל הוא מאוד מרשים ומגניב.
אגב, אני מעט חששתי שהחדר יהיה מפחיד. אבל התברר שהחששות שלי היו מיותרים, יש כמה רגעים מותחים אבל לא יותר מזה.

רמת קושי

היינו זוג עם נסיון של הרבה חדרים והחדר היה בדיוק ברמה בשבילנו. לכן הייתי ממליצה עליו לזוג מנוסה או לשלישיה מתחילה.
אבל ראיתי כבר קבוצות יותר גדולות שעושות אותו אז מומלץ להגביל את עצמכם, אבל אם אי אפשר אז עדיין תהנו.

חידות

כמו בכל חדר, היו פה הרבה חידות שהיה קל יחסית להבין. ולצידן היו עוד חידה או שתיים שבאמת גרמו לנו לעצור ולחשוב לעומק על מה שאנחנו עושות (כמעט לקחנו רמז אבל בסוף התאפקנו ופתרנו לבד). זה היה מהרגעים הללו שאתה שובר את הראש על הפתרון. כשלכאורה כבר יש לך את כל המרכיבים של בחידה אבל אתה לא מוצא פתרון. ואז משהו בנקודת המבט משתנה והופ – יש לנו פתרון. והיופי בפתרונות מהסוג הזה שאחר כך מרגישים שביעות רצון מטורפת מהתהליך 🙂

ציון מסכם

דירוג: 4.5 מתוך 5.


מאוד מומלץ לכל הזוגות המנוסים שמחפשים חדר קשה לאתגר את עצמם.

אחרי התמונה, כמה מילים על החדר עם הרבה ספויילרים אז הקריאה הלאה היא על אחריותכם. אם עוד לא עשיתם את החדר,  אני ממליצה קודם לעשות אותו. ואז לחזור ולקרוא את מה שהיה לי להגיד על החידות באופן פרטני..

חדר בריחה ספר בצללים של חברת gameit

חדר בריחה ספר הצללים עם ספויילרים

החלל האהוב עליי בכל החדר היה החדר הקטן עם המראות.
החידה המרכזית גרמה לנו לחרוק חזק מאוד בשיניים ולהנות מאוד מפתירתה והאווירה שנוצרה הודות למראות, לאורות ואפילו לפרפרים הייתה קסומה לחלוטין.

סהכ החיבה שלי לחדר נובעת מזה שהם הצליחו ליצור אווירה פנטסטית לא זולה אלא אמינה ולשלב בתוכה חידות מוצלחות. כך למשל החידה הגדולה של עץ החיים שהורכבה מ4 חידות, החידות עצמן לא היו קשות במיוחד אבל הן היו חלק מהסיפור הכללי ואפילו ראינו איך הרוחות נעלמות ככל שהתקדמנו בפתרון החידות וזה היה מגניב.

אז לכו לעשות את החדר וספרו לי איך היה.

יוליה

3 תגובות בנושא “חדר בריחה ספר הצללים

השאר תגובה