חדר בריחה: בצלמו של רוצח – החדר נסגר

חדר בריחה: בצלמו של רוצח – החדר נסגר

— למרבה הצער החדר נסגר. אם אתם מחפשים חדר בריחה לקובוצות בפתח תקווה נסו את קרב כספות. מדובר בחדר נהדר עם רמות קושי משתנות שיאתגרו גם את הקבוצות המנוסות ביותר–

בצלמו של רוצח הוא חדר מהדור הראשון של החדרים שהצליח לשמור על רמה יפה גם כשבשוק כבר קיימים חדרים ברמה של אוז, מחוז 13 ודומיהם, עם רמות תפאורה דיי מטורפות ועם חידות שמאוד רחוקות מעולם המנעולים.
אם להודות באמת, כנראה שלא הייתי מגיעה לחדר מרצוני החופשי, אך גם אני מצאתי את עצמי בסיטואציה של צורך לקחת קבוצה גדולה ממקום העבודה ומבחר מוגבל של חדרים שמתוכם אני יכולה לבחור… ולכן, הודות לביקורות חיוביות וזה שיש להם חדר כפול, בצלמו נבחר.

היינו 11 נשים שהתחלקו לשתי קבוצות של 5 ו-6 ונכנסנו לחדרים מתוך כוונה להתחרות אחת בשניה. אני חייבת להודות שהשיטה של החדר לתחרות היא; אלו התוצאות שלכן ותחליטו לבד מי ניצח, אבל נסלח להם (אחת הקבוצות יצאה 4 דקות לפני השניה אבל לקחה שני רמזים יותר ומצד שני היא הייתה הקבוצה הקטנה מבין השתיים, אז אני מבינה שהחלטה במקרה שלנו, לא הייתה פשוטה).

פרטים טכניים: זה סוג של אתגר קטן למצוא את החדר כי יש שילוט ברור איפה זה הלפיד 4 אבל בצד של המספריים האי זוגיים אין אחד כזה. לכן שתדעו שהלפיד 5 נמצא במעבר ליד מוסך ובסוף המעבר יש דלת לבנה ומשם כבר תסתדרו. לחדר יש כמה חניות ששמורות לו אז אם אתם לא מוצאים חניה תדברו איתם והם יפנו אתכם למקום פנוי.

תפאורה: כאמור חדר מהדור הראשון, אומנם זה לא היה משרד אבל העיצוב בערך באותה רמה. לזכותם יאמר שהכל שמור ומטופל ולא היו לנו כמעט תקלות.
התקלה היחידה שבה נתקלנו זה מנעול באחד החדרים שדרש כישורים של מנתח מוח כדי לפגוע בול במקומות הנכונים, מה שכמובן היה מאוד מתסכל לקבוצה אבל זאת הייתה הפעם היחידה שהרגשנו בלאי או חוסר תאימות בחדר.

רמת קושי: אני מאוד חששתי לפני החדר שרמת הקושי לא תהיה מספיק גבוהה והקבוצות ישתעממו בזמן ששני אנשים יפתרו הכל. למרבה השמחה החדר הפתיע אותי לטובה, החידות היו חמודות מאוד עם כמה באמת קשות ורוב הזמן הקבוצה כולה השתתפה באופן פעיל בפתרון כל החידות. במקרה הזה צריך לציין שרוב המשתתפות היו בעלות נסיון מועט מאוד בחדרים והתרגיל הזה לא היה מצליח עם קבוצות של מנוסים. לכן אם אתם צריכים פתרון למתחילים זה יכול להיות פתרון טוב אבל אל תקחו לשם קבוצות גדולות של מנוסים.

חידות: החידות היו בלי בלאי ומסוגים שונים ולא רק מנעולים, עברנו את החדר בכיף בלי להתקע יותר מדיי. לא הייתה חידה בלתי נשכחת אבל בהחלט הייתה חידה קשה שדרשה מחשבה והבנה. ואפילו הייתה חידת בונוס חמודה שבעיקר העלתה חיוך על הפנים.

ציון מסכם:

דירוג: 3 מתוך 5.

מומלץ בעיקר למתחילים.

אחרי התמונה, כמה מילים על החדר עם הרבה ספויילרים אז הקריאה הלאה היא על אחריותכם.

20181213_160940(0)

כמה מילים על החדר בצלמו של רוצח עם ספויילרים:

החידה הקשה כמובן הייתה בחדר האמצעי ודרשה מאיתנו לבחור את האותיות הנכונות על פי הקלפים על הקירות. זאת הייתה חידה שלא ראיתי הרבה ובטוח לא בביצוע כזה והיא דרשה מאיתנו מחשבה מעמיקה ואחד הצוותים אפילו ביקש עליה רמז.

קטע קצת מתסכל היה עם כלי המדידה והנוזלים כי אחת הקבוצות הצליחה לפתור את החידה בפוקס מוחלט ואילו הקבוצה השניה נדרשה למדידה מדוייקת ולחזרה על המדידה כשבסיבוב הראשון המדידה לא הייתה בול מה שצריך. שלא לדבר על כך שברז עם מים אדומים כבר בחדר הראשון גרם לקבוצה שלי לנסות לשים את המים הללו בערך על כל משטח בחדר ועל כך ועל הבלאגן שגרמנו, התנצלותי הכנה בפני המפעילה.

עוד נקודה מעניינת הייתה במנעול בחדר הראשון שבו בין הסימנים היו לא רק אותיות אלא גם סמני פיסוק ובפרט “!” – נקודה ממש קטנה אבל מעולם בחיי לא ראיתי מנעול כזה וזה הפתיע אותי 🙂

חדר נחמד ומומלץ למתחילים או אם אתם בוחרים לקבוצה מהעבודה,
ניפגש בחדר הבא ותמשיכו לעשות חדרים!
יוליה 🙂

תגובה אחת בנושא “חדר בריחה: בצלמו של רוצח – החדר נסגר

השאר תגובה