חדר בריחה אוז

חדר בריחה אוז

–הסקירה נכתבה על חדר בריחה אוז כשהוא היה בתל אביב.
כעת הוא נמצא בראשון לציון ויש לו גם גרסה מותאמת לילדים: הקוסם מארץ עוץ.–

אמרתי כבר כמה אני אוהבת חדרי פנטזיה שמצליחים לעורר בי תחושת הפליאה של ילדה קטנה?
אם לא אמרתי, אז זה הזמן להגיד, כי הפעם אנחנו עוברים לארץ עוץ ומשם כידוע, לא כולם חוזרים 😉

היום נדבר על אוז, חדר בריחה עם שתי גרסאות,האחת אפלה ואחת “האגדה החדשה”, ושתיהן מבוססות על הקוסם מארץ עוץ, האגדה שכולנו הכרנו בילדותנו. אנחנו בחרנו את גרסת האגדה החדשה ולמרות שהמפעיל ניסה לשכנע אותנו אחרת (למה הוא ניסה? לא ברור..), גם במבט לאחור זאת הייתה הבחירה הנכונה.
ספויילר קטנטן: עד כמה שהבנתי ההבדל ביניהן הוא לא בתוכן עצמו אלא באווירה של החדר (מוזיקה ואפקטים של אור). ואנחנו בתור פחדניות מקצועיות בהחלט היינו צריכות את הגרסה עם כל האור האפשרי.
עוד נקודה שחשוב להדגיש מראש היא שאם יש לכם פוביה מחיות כלשהן, אנא בדקו עם החדר לפני, כי יש שם אלמנט שדיי הטריד אותי, למרות שאני פחדנית לייט מאותה חיה.

אגב אם אתם רוצים לעשות מרתון תציצו בעמוד המלצות חדרי בריחה בראשון לציון שעשיתי. כך תוכלו לשלב את האגדה של ארץ עוץ עם עוד סיפור, פנטסטי יותר או פחות.

תפאורה

זה אחד החדרים שהרוויחו ביושר את הציון 10 על תפאורה. תפאורה מדהימה לחלוטין, מהרגע שנכנסים ועד לרגע שיוצאים (יציאה שהרוויחה ניקוד נוסף בפני עצמה). אחד מחדרי הפנטזיה שלא איכזב אותי אלא להפך גרם לכולנו להנות מאוד גם תוך כדי החדר וגם בשחזור שאחריו, חדר יפייפה.

חידות

רמת קושי החידות היא נקודת החולשה של החדר, אנחנו כאמור היינו שלישייה ויצאנו מהר מדיי מהחדר. נהנינו מהחידות אבל בהחלט הרגשנו שיכלו להיות שם עוד כמה כי טסנו על אלו שהיו והיינו שמחות לפתור עוד כמה.

החידות עצמן מיוחדות ובהחלט מהנות, חלקן משימתיות וחלקן נועדו לאתגר את החשיבה. אני חושבת שחלק מהחידות יכלו להיות קשות יותר אם היו פחות הנחיות והגדרות ברורות מה צריך לעשות בכל חידה.

סיכום חדר בריחה אוז

כנראה שהייתי צריכה להוריד נקודות על הקלות של החידות אבל באמת שהחדר יפה והחוויה הייתה מגניבה.

מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים ולזוגות (למרות שזה אפשרי רק באמצע שבוע ולכן לא היה אופציה מבחינתינו).

דירוג: 4 מתוך 5.

9 תגובות בנושא “חדר בריחה אוז

השאר תגובה