חדר בריחה במינכן – קנוניה בבית כלא

חדר בריחה במינכן – קנוניה בבית כלא

במסגרת הטיול שלנו חיפשנו חדר בריחה במינכן, אחרי שכבר עשינו אחד בוינה. הפעם הלכנו על חדר נוסף של חברת EscapeGame München , אחרי שבביקור הקודם עשינו את Der Zauberer (הקוסם) והיינו ממש מרוצים, הפעם בחרנו בחדר בית כלא – Das Knast-Komplott (קנוניה בבית כלא).

סיפור העלילה הוא שניסינו לבצע שוד של יהלום מפורסם ומה לעשות – נתפסנו. ועכשיו זרקו אותנו לתא כלא קטן וזרקו את המפתח. אבל אנחנו חבורה נועזת ולכן אנחנו הולכים לאלתר בריחה מהכלא. כמובן שבגלל שלא תכננו את זה מראש, נצטרך לאלתר לא מעט אבל הסיכוי לנשום אוויר צח מפתה אותנו לנסות למרות הקושי.
כל הסיפור המרגש הזה 🙂 בסופו של דבר מציג לנו עלילת בית כלא רגילה למדיי.

פרטים טכניים

הזמנו את החדר דרך אתר החברה עוד כשהיינו בארץ ואז עשינו אותו בזוג מנוסה (22,68). ההגעה דיי פשוטה, יש תחבורה ציבורית באזור ואנחנו נדרשנו ללכת כמה דקות.

תפאורה

בית כלא כמו כל בית כלא רגיל, מוזיקה נחמדה מתוך נמלטים והרבה סורגים. המפעילה הייתה דוברת אנגלית סבירה+ והבנו את הרמזים שלה. למרבה הצער זאת הייתה אחת הפעמים הללו שבהם גם נזקקנו לרמזים. אבל זה כנראה גם עניין של מזל, אם המפעילה הייתה יותר ברורה באנגלית שלה, יש סיכוי לא רע שחלק מהתסכול היה נחסך מאיתנו. אז אני ממליצה אם תחליטו ללכת לחדר לוודא מראש שהמפעיל יודע אנגלית ברמה טובה.
(זה טיפ טוב לרוב חדרי הבריחה שעושים בחו”ל).

חידות ורמת קושי

החדר מתאים לזוג למרות שהיה לנו קושי עם הטקסטים שהיו מתורגמים לאנגלית – לא הבנו בהתחלה איך הם מתורגמים וזה דיי עיצבן אותנו.

החידות נחמדות אבל לא משהו חדשני מדיי או מגניב מדיי. רוב החידות היו לנו ברורות מההתחלה למעט החידה שכללה את הטקסטים ופשוט לא הצלחנו לקלוט אותה. בנוסף יש בחדר את אלמנט משיכת הזמן כאשר חידה אחת דורשת השקעה יחסית גדולה של זמן על המתנה. אז אכן חדר חידות כי האווירה היא אווירת כלא רגילה אבל החידות לא מרגשות.

ציון מסכם

דירוג: 2 מתוך 5.

חדר שאפשר לוותר עליו ועדיף ללכת לקוסם של אותה החברה.

חברת EscapeGame München - חדר בריחה במינכן

2 תגובות בנושא “חדר בריחה במינכן – קנוניה בבית כלא

השאר תגובה